Derin Falana - Round The Clock (Freestyle) [New Song]

Posted by , May 5, 2015 at 01:02pm
User  Rating:
very hottttt
88% (31)
Rate it!
audience rating
25 VERY HOTTTTT
0 HOTTTTT
3 MEH
3 NOT FEELING IT
0 MAKE IT STOP
User Rating:
88% (31)
The Flan takes on Tink's "Round The Clock." HNHH Premiere!

One of the many exciting artists coming out of the T Dot is The Flan. The former Heatseeker dropped off his 905 mixtape in March, and this past week appeared on Phone-EG's The G Is Silent mixtape. As he preps another project, he's delivered a nice freestyle over Tink's "Round The Clock" instrumental produced by Timbaland. The production works really well for The Flan's cadence and delivery, and we could definitely see a legit Tink x Flan collab being fire.

The Flan is going to be a problem in this game soon enough, so best to get familiar now. Check out another post-mixtape release, "Say It Now" here.

Quotable Lyrics

Yeah, but I'm just rappin' to rap
Like 90% of rappers barely passing as trash
I try to school some of y'all, they barely grasping the clasp
You rappers not at the level to be asking for cash
Oh yeah, that's why I rarely put a price on my tail
You wanna pay me though, just hit my g-mail
I need it 'round the clock

 

CoverCover
CoverCover
Copy
050403020100

Round The Clock (Freestyle)

Editor Rating:HOTTTTT
User  Rating:
very hottttt
88% (31)
Rate it!
audience rating
25 VERY HOTTTTT
0 HOTTTTT
3 MEH
3 NOT FEELING IT
0 MAKE IT STOP
User Rating:
88% (31)

The Flan takes on Tink's "Round The Clock." HNHH Premiere!


One of the many exciting artists coming out of the T Dot is The Flan. The former Heatseeker dropped off his 905 mixtape in March, and this past week appeared on Phone-EG's The G Is Silent mixtape. As he preps another project, he's delivered a nice freestyle over Tink's "Round The Clock" instrumental produced by Timbaland. The production works really well for The Flan's cadence and delivery, and we could definitely see a legit Tink x Flan collab being fire.

The Flan is going to be a problem in this game soon enough, so best to get familiar now. Check out another post-mixtape release, "Say It Now" here.

Quotable Lyrics

Yeah, but I'm just rappin' to rap
Like 90% of rappers barely passing as trash
I try to school some of y'all, they barely grasping the clasp
You rappers not at the level to be asking for cash
Oh yeah, that's why I rarely put a price on my tail
You wanna pay me though, just hit my g-mail
I need it 'round the clock

 

Comments

3
ADD COMMENTView Comment Thread