Emilio Rojas - Climax Freestyle

Climax Freestyle
.

Climax Freestyle Emilio Rojas

Editor Rating: HOTTTTT
User  Rating:
0% (0)
Rate it!
Audience Rating 0 very hottttt 0 hottttt 0 meh 0 not feeling it 0 make it stop

Emilio goes in over Usher's "Climax"

Listen to Climax Freestyle, the new track by Emilio Rojas, which was dropped on Thursday, April 26th, 2012. Emilio Rojas's odds keep getting better with each new leak, and Climax Freestyle will undoubtedly improve his chances of winning. It's a worthy addition to a respectable catalogue that has seen a lot of growth since Emilio Rojas debuted in this game. We're looking forward to the follow-up.

Hear more of Emilio Rojas on Classic (Remix) , featuring Paypa, Phil Ade & Skeme. Check out Emilio Rojas's profile page for the most recent info, news, songs, and mixtapes.

Are y'all feeling this one?

Quotable Lyrics
"All I wanna do is rebuild trust, rebuild us, I can't stand ya
But we still fuck and plan parenthood, we choked up ‘cause your ass is pregnant
But we broke up and you texting me recklessly
Say you wanna put an end to the pregnancy
How you gonna have a little baby with me if your ass don't have no respect for me?
Your mother hate me, your father hate me, fuck both of them
They don't gotta date me, who the one making your college payments
When your ass wouldn't look for a job, you lazy, huh?"

Comments

Add Comment View Comment Thread
top comment
You may also like...
Password must be at least 6 characters.
Customize  Change Colors
Copy
Copy
Copy