Cory Gunz - Levels (Freestyle)

Levels (Freestyle) Cory Gunz

Levels (Freestyle) Cory Gunz

Editor Rating: VERY HOTTTTT
User Rating:
0%
Rate it!
Audience Rating 0 very hottttt 0 hottttt 0 meh 0 not feeling it 0 make it stop

HNHH Premieres a new freestyle from Cory Gunz where he kills Meek Mill's "Levels" instrumental. His tape "Datz WTF I'm Talkin Bout" drops next week, July 16th!

Check out Levels (Freestyle), the latest from Cory Gunz. The track was released on Thursday, July 11th, 2013. Cory Gunz's chances in this game are improving with each new release, and Levels (Freestyle) is no exception - quite the opposite, in fact. It's a nice addition to the impressive catalogue Cory Gunz has been building over the years. We're definitely anticipating the next move.

Hear more of Cory Gunz on Intro (Prod by Dot N Pro). If you dig this, visit Cory Gunz's profile for the latest info, news, songs, and mixtapes.

Are y'all feeling this one?

Quotable Lyrics
"Militia the clique, you know the mission the money
You fuck around with my niggas, I'll put the clip in your tummy
Don't want no niggas that's not about it, that hype me for nothing
I've got a case that's still open, I'll leave you light if you want it
I said it's levels to this shit, peddlin' this shit
He's never seen a bezel with so many pebbles in this shit
A rebel in a suit, I ain't here to settle for this shit
'Fore I fuck her, I'd rather put a kettle on my dick "

Comments

Add Comment View Comment Thread
top comment
You may also like...
Password must be at least 6 characters.
Customize  Change Colors
Copy
Copy
Copy