Future - Mark McGwire

Rose Lilah
January 12, 2013 19:57
580 Views
5969
57
CoverCover

Mark McGwire

Editor Rating:HOTTTTT
User Rating:
meh
50% (2)
Rate
Audience Rating
1 VERY HOTTTTT
0 HOTTTTT
0 MEH
0 NOT FEELING IT
1 MAKE IT STOP

After announcing the delay of F.B.G. The Movie to January 15, Future let's go of this exclusive track through DJ Drama with the premiere of ‘Mark McGwire’.


Quotable Lyrics
"Yeah! I guess I feel like Lance Armstrong
We gotta win the race, hell yeah!
We call it the Tour of the Streets
But it's like I'm cheatin'
�Cause my shit is on steroids
And they shit ain't
You niggas keep peddlin', though
Mr. Thanksgiving!"

CLOSE
HotNewHipHop - Hip Hop's Digital Giant
SONGS Future - Mark McGwire
5969
57