Lloyd - Do It Again Feat. Nelly [New Song]

Posted by , Jan 29, 2012 at 12:00am
User  Rating:
n/a
0% (0)
Rate it!
audience rating
0 VERY HOTTTTT
0 HOTTTTT
0 MEH
0 NOT FEELING IT
0 MAKE IT STOP
User Rating:
N/A (0)
Listen to Do It Again (Snippet) , the new track by Lloyd featuring Nelly which was dropped on Sunday, January 29th, 2012.

Stream Do It Again (Snippet) , the newest drop from Lloyd which features Nelly. The cut was released on Sunday, January 29th, 2012. Lloyd continues to impress with each new leak, and Do It Again (Snippet) is no exception. It's strengthens Lloyd's already impressive body of work, which has seen positive change over the years. We're most definitely anticipating Lloyd's next offering.

Have you heard Lloyd's So Gone? Check out Lloyd's profile page for the most recent info, news, songs, and mixtapes.

Who else would you like to have seen on the track? Are y'all feeling this one?

Quotable Lyrics
"Would that be wrong if I asked for one more
If I say ... would you say oh oh
Cool like ice tea, she hot like choco
Shawty got a ... perfect frame like photo
So, you make me wanna do it again
Wake up in the morning, yeah, do it again
Swing by your job and lunch break you in
And let you know what you gonna get when you get home"

CoverCover
CoverCover
CoverCover
Lloyd
DEFAULT

Do It Again
Lloyd Feat. Nelly

Editor Rating:HOTTTTT
User  Rating:
n/a
0% (0)
Rate it!
audience rating
0 VERY HOTTTTT
0 HOTTTTT
0 MEH
0 NOT FEELING IT
0 MAKE IT STOP
User Rating:
N/A (0)

Listen to Do It Again (Snippet) , the new track by Lloyd featuring Nelly which was dropped on Sunday, January 29th, 2012.


Stream Do It Again (Snippet) , the newest drop from Lloyd which features Nelly. The cut was released on Sunday, January 29th, 2012. Lloyd continues to impress with each new leak, and Do It Again (Snippet) is no exception. It's strengthens Lloyd's already impressive body of work, which has seen positive change over the years. We're most definitely anticipating Lloyd's next offering.

Have you heard Lloyd's So Gone? Check out Lloyd's profile page for the most recent info, news, songs, and mixtapes.

Who else would you like to have seen on the track? Are y'all feeling this one?

Quotable Lyrics
"Would that be wrong if I asked for one more
If I say ... would you say oh oh
Cool like ice tea, she hot like choco
Shawty got a ... perfect frame like photo
So, you make me wanna do it again
Wake up in the morning, yeah, do it again
Swing by your job and lunch break you in
And let you know what you gonna get when you get home"

Tags: Lloyd, Nelly

Comments

6
ADD COMMENTView Comment Thread