mixtapes-iconnews-iconsongs-icontop100-iconvideos-iconx-icon

AK - Illuminate [New Song]

Danny Schwartz
June 13, 2016 12:15
8.8K Views
417
5
The Underachievers' AK celebrates his birthday by releasing "Illuminate."

Today is AK's 25th birthday. The Underachievers emcee celebrated as the clock struck midnight by releasing a new track called "Illuminate."

The song begins with a woman angrily yelling "You ain't ever gonna be shit you dumb motherfucker!" Everything stems from there. AK goes forth with a chip on his shoulder, determined to shine his light on the world. "Float 

"Illuminate" is closer in style and spirit to Evermore - The Art of Duality than The Underachievers recent tape It Happened in Flatbush. AK's delivery is enlightened, weightless, though he still goes harder than 90% of contemporary rappers.

Shine yo' light, AK!

Quotable Lyrics

Shine like an ornament, fuck all the sportsmanship
If it ain't real I don't fucking support this shit
Time and time I gotta step in and torch it
Don't got time to be upset at my losses

CoverCover
Copy
  41  7
  5
  8.8K
050403020100

Illuminate

Editor Rating:VERY HOTTTTT
User Rating:
very hottttt
84% (62)
Rate
Audience Rating
44 VERY HOTTTTT
7 HOTTTTT
4 MEH
3 NOT FEELING IT
4 MAKE IT STOP

The Underachievers' AK celebrates his birthday by releasing "Illuminate."


Today is AK's 25th birthday. The Underachievers emcee celebrated as the clock struck midnight by releasing a new track called "Illuminate."

The song begins with a woman angrily yelling "You ain't ever gonna be shit you dumb motherfucker!" Everything stems from there. AK goes forth with a chip on his shoulder, determined to shine his light on the world. "Float 

"Illuminate" is closer in style and spirit to Evermore - The Art of Duality than The Underachievers recent tape It Happened in Flatbush. AK's delivery is enlightened, weightless, though he still goes harder than 90% of contemporary rappers.

Shine yo' light, AK!

Quotable Lyrics

Shine like an ornament, fuck all the sportsmanship
If it ain't real I don't fucking support this shit
Time and time I gotta step in and torch it
Don't got time to be upset at my losses

CLOSE
HotNewHipHop - Hip Hop's Digital Giant
SONGS AK - Illuminate [New Song]
417
5